21.7.14





Jag saknar vårt svarta hus. 
Så löd vår stora killes första mening i morse. Är rädd för att han blir en hemma varg som jag. Jag älskar verkligen att vara hemma. Det är tryggt på något sätt & det är ju i byn vi bor som vi har alla våra nära & kära.
Min man är, som tur är, typen som vill se världen & resa så ofta man bara kan... #vikompliterarvarandrabra

Bilderna är från sonens rum i "hans svarta hus". 
Skrivbordet är gjort av en skiva & vitlackade ben, allt från IKEA. 
Lampan är en bygglampa från Claes Olsson. (Vet att det är den billigaste på marknaden av den modellen & kostade under 100 lappen).
Stolarna är ärvda av min farmor & svartlackade.
Sängen är uppbyggd på fläktskåp 60*40*60 & avslutas med en garderob.
Lampa i fönstret från Lagerhause.
Väggen är som i övriga huset i NCS S8500-N 

Alltid svårt att få till rättvisa bilder på inredning. Man får liksom inte med allt. Råkar man då också vara perfektionist så blir man aldrig nöjd med fotona.
Försöker förtydliga flödet i rummet med en sista halv-taskig bild. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar