14.7.14




Mer svart åt folket.
Svart är min favorit färg. Det finns de som påstår att svart inte är en färg, men det är ändå min favorit färg. #sådetså
Jag bär inte bara svarta kläder, jag älskar även svarta detaljer & jag övertalade min man om att vårt hus bör utvändigt (& invändigt) vara svart. 
Svart gör sig så fint mot ansikte & hy, men också mot trä & grönska. 
Svart kan också trolla en vägg till att upplevas "komma närmare" dig. 
På vårt andra plan i huset har vi en liten halv-korridor. Den lilla tuss vägg som skiljer stora killens sovrum åt & badrummet är svart. Ja eller när jag säger svart menar jag egentligen, mörk mörk mörk grått. Närmare bestämt 
NCS S 8500-N. Viktigt är att färgen är as matt, annars upplevs den hård & blank.

Låt mig köra en närbild på veckans kap. 
Denna evighetskalendern är en nyhet från Lagerhause & jag absolut älskar den. 
Din för 79kr = löp & köp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar