28.7.14





Stugan.
Så länge jag kan minnas har jag önskat mig en stuga... En stuga helst på östra stranden i Halmstad. 
Min mosters svärföräldrar har sedan länge ägt en stuga där & på somrarna hälsade vi på i den lilla gula stugan med vita knutar. (Om jag kommer ihåg rätt).
Det bästa med "East beach" är närheten till Halmstad stad. #shopaholic

För 3 somrar sedan fick jag (läs mina föräldrar) äntligen sin stuga. En liten trä kåk med övervåning, inglasad altan & friggebod på 10 kvadrat.

Stugan skulle få nytt fräscht kök, i övrigt en enklare upprustning med färg piff & puff a'la Cissi. Älskar att inreda för liten peng, blir liksom roligare så...
Övervåningen var vidrig! Väggarna va gula, halvfärdiga lister & slarviga lösningar. Det tog oss någon vecka, & idag äger mina parents den sötaste stugan ever... ;)

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar