1.7.14




Syskonmatchning.
Varför började jag matcha bröderna brothers?! Det är som ett gift & det är dyrt... Vilket inte alls passar denna donnan som helst vill fynda eller ärva! 
Det värsta är att jag alltid ryker på att plocka fram kläder till pojkarna, att överlåta det till mannen är ju förenat med Cirkus. Med lite otur har de olika mönster & färger på både tröja, byxa & shorts...
Nu i sommar har jag tagit det hela till en ytterligare nivå (som om det va möjligt), nu matchar jag även leksaker så som vattenpistoler & fotbollar! Den ena får blå/grön & den andra grön/blå. 

Detta är hur som inte ett friskt beteende & jag uppmanar alla kvinnor & män där ute att aldrig börja syskonmatcha!

PS. Den ena killen ser ju rätt nöjd ut med att matcha lillebror i alla fall. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar