30.8.14



God morgon. 
Alltså det här med frukost. Jag kan personligen inte stiga upp & direkt sätta mig vid frukost bordet. Jag måste få titta in mig & göra diverse bestyr. Sen när jag väl äter, då sitter det som en fläskläpp! 

Förra sommaren lärde vi oss äta surdegsknäcke till frukost. Så gott & surdeg ligger ju lite i tiden. Sedan dess äter vi knäcket med smör, ost & skivad tomat. Till det brukar vi göra smoothieMixa banan, frysta hallon, 1 basilika blad, vaniljyoghurt, mjölk & en skvätt apelsinjuice. Troligtvis ingen super nyttig smoothie, men riktigt syrlig & god. 
Knäcket köper vi i paket från Wasa. ;)

Nu är vi strax framme på Landvetter & här ska ätas frukost. Våra resekompisar som är 50 & 60 + kommer troligtvis inte beställa någon smoothie. Gissar på jäger. #rutinerade


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar