19.11.14



Internationella mansdagen. 
Idag är det den 19 november & det är alla mäns dag. Ovan info fick jag fram på Google.se.

Jag vill hylla min man idag! 
När man är en småbarnsfamilj är det ett rent företag att få vardagen att flyta. Det är många måsten & däremellan ska man som föräldrar ha tid för varandra. Det är ett högt tempo mellan arbetslivet & familjelivet. Att stanna upp & hålla om varandra är fan viktigt! 

Min man är bra på att fånga mig i vardagen. Han ser mig när jag är dämpad & han lyfter mig till skyarna. 
Ta hand om varandra & uppskatta varandra! 

För att fira mannens dag, fick just min man bygga en lite box till mig idag. Den skulle vara i plywood & hålla samma mått som den svarta boxen. Jo då i plywood blev den iallafall! #lol


Grattis till alla män!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar